plugga plugga

gör typ inget annat än pluggar å tragglar proven.. klarade iaf fas A i går.. nu ska jag bara klara fas B & C tills i morron..
Men ger jag mej fan på de så ska det nog gå :S
Tack alla för erat otroliga stöd.. jag å mitt konsentrationssvårighets skit... men nu har jag hörlurar å läraren har sagt till alla å va tysta... hua pinsamt härom dagen när jag klappa i hop ut i gråt för att jag kände mej så stans värdelös för att jag inte kunde konsentrera mej... man känner sej som en värdelös gaggig kärring för katten ju... men lärarna e så bra här så det e otroligt.. dom verkligen hjälper mej! tack ni e underbara :)
Folket i övrigt som e här e goa dom me.. mest 18-20 åringar men men det funkar de me.. hehe... mamma anfia här me ja hahahaha...
goood sikken hemlängtan jag har.. saknar barn MINA HUNDAR vänner , min pojkvän beeeejbe...MAMMI... lilla mammi hihihi.. å pappi lilla pappi...god va jqag saknar alla... men ni ska veta att erat stöd betyder så jäkla mkt för mej så ni anar inte... *snyft*
Jag ska klara detta nu jag ska jag ska jag ska klara detta!!!
Mmm nu sitter jag här å grinar å saknar er alla ingen nämnd ingen glömd... fan va löjlig jag e.. huhuhuhu..
På fredag drar jag hem igen sen drar jag tebax hit efter 2 veckor för att köra upp å göra teori provet.. på ons lr tors blir det HAAAAAAALKBANAN det ska bli ballifjonkarns sköj...
Min lärare har iaf sagt att jag inte behöver så många körlektioner det e positivt iaf... jag har betalat för 10 å kört 8a mer tycker hon nog inte att jag behöver,,, tur att jag kan nått iaf hehe...
nä nu ska jag plugga igen... kram på er alla.
http://www.youtube.com/watch?v=_XLJpsNQSgE

till alla





mittrum




Har nu lovat mina 2 goa vänner Mr & Mrs scout att lägga ut bilder på deras nystartade "kennel" dom startade över en dag i danmark i dag.. här e bilderna...'




hahahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback