Smått sleten....

Hej å hå då va vardagen här igen efter helgens kalasande... :p
Kompisens födelsedags fest va ju bara så lyckad :)
Riktigt skoj.. massa tokiga lekar och en festlig stämmning... som man då får lida för nu...
Men men skoj va det iaf..
I morse så va det att gå upp i ottan kändes det som.. kl 06:00 ringde klockan...
Halv 7 mötte jag Annas gubbe janne ute på parkeringen för att ta i mot min lille tyrann...
En överlycklig warroo hoppade ur bilen.. Tackade janne och sa bye bye för den kylan det va ute asså... shit.. snöat hade det gjort i natt oxå.. inte mkt men det va iaf lite vitt på gräset och bilarna...
På vägen hem från parkeringen stod det 2 gubbar som förmodligen skulle dra å jobba.. Och warroo då som är i sin goa ålder och dessutom mörkrädd tog ingen hänsyn till va klockan va.. han skällde ut dessa stackars gubbar så jag tror nog att han lyckades väcka alla som sov iaf.. haha.. han e så rolig...den lille kladden...
Kl 07.00 kom min kära mor hem till mej för att vi skulle ha en heldag hon och jag.. så hon lämnade av farsan på jobbet och kom hit direkt...
Kl 9 drog vi ner till torget och hämtade pengar warroo fick följa med ur bilen för miljöträning vid bankomaten är bra det med hihi.. och jo då det va det för vid sidan av bankomaten står det och ligger en massa julgrannar till salu... Och warroo talade minsann om för hela bankomat kön att passa er dom e farliga.. genom att resa all päls från öron bak till svans toppen och blåste upp sej och blev nog iaf 2 cm större.. och hu geda mej va de liggande granarna blev utskällda... men när han väl va framme vid dem så vart det nog lite pinsamt för det va på håret att jag precis fick dratt undan han innan benet lyftes för att visa att här har jag den Tuffaste warroo varit... hahahaha
En sväng om på torget blev det med... Det e ju så bra hos oss att hundar är välkommna med in i aff
ärerna som inga hundförbuds märken har.. så vi va inne bland sko hyllor och annat... och han skötte sej strålade...
Jaja.. efter detta så flängde jag och min mor runt till tjörn och orust och uträttade div saker.. Warroo låg så snällt i bilen på de ställen han inte kunde föja med på... men han älskar bilar så.. han va gott nöjd.. och det är jag med nu.. trött helt slut men nöjd.. för vad går upp mot en hel dag me mammsen... :)
Nu ska jag och Warroo lata oss i soffan...

cya

Kommentarer
Postat av: Anna

Tja på er
Hoppas den lille mår fint. De har röjt som galningar så tom Tina var lite slak igår :)

Postat av: anfia & warroo

jajjemen han mår som en prins... han va allt lite små seg i går.. hehe... men nu saknar han sin brutta hihi

2006-12-19 @ 10:20:19
URL: http://anfia.blogg.se
Postat av: Josefine

Hejsan Hoppsan! God jul och gott nytt år önsksr vi er! Mvh Josefine och vovvarna

2006-12-21 @ 06:30:10
URL: http://www.bolteus.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback