illa luktande natt...

Vaknade kl 01:30 av att Warroo ville upp i sängen... så jag lyfte upp han å han lade sig till rätta för att sova... Hjälp vilken *fis* han lagt tänkte jag... Blah men efter en stund kom jag på att det där va inte va jag först trott... tände lampan ååå utbrast bara ooo naaaaaaaaaaaaaaj... mmm bara att masa sej upp slänga upp fönstret å tirka å moppa.. med en överpigg Warroo släpandes efter i moppen  Mad va la inte riktigt på humör för lek miss i nassen.. men men... sen la vi oss för att sova igen.. vaknade kl 07:00 igen att   lilleman  vill ut... Tack denna gången sa han till mej iaf...
 Mesta tiden på dagen har nu gått och Warroo verkat ha stabileserat sej i magen efter han fått en pytte liten  dos av diaree tablett av mej i natt...så vi har varit ute i snön för att ta korta promenader och ett gott försök till att inte leka.. meeeeeeen hur lätt är det att få en valp till att inte leka då? Nooot... så aa han fick   leka lite iaf...Värre har det varit för min andra hund Musse den stackaren... Warroo har sletit å bråkat me Musse hela dagen... stackars Mussebus...
Japp roligare än så här har våran dag inte varit... Jo en sak till som jag tycker är lite gull/kul... jag satt här vid datan förut å visslade på nån låt å Warroo total flippade och hoppade upp i knät på mej å skrek så arg va han.. helt vild..så vissla på nån låt är inte å tänka på någe mer... för när han blev arg så visade han varför han oxå fått tänder *skrattar*...
Tack för oss denna söndag.

 Puppy 2Best Friends 1






Kommentarer
Postat av: Christina & Busligan

Hmmm har jag glömt säga det... jag har lärt valparna att min vissling betyder matdags... ;-)

Postat av: anfia

aaaaaaaaha... då hajjar la jag lr... jag har det som inkallning när han springer för långt bort från mej... å hans namn när vi tränar... men nu hajjar la jag då *asg*

2006-02-05 @ 19:20:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback