lite från söndagen & lite från idag

Japp vi börjar med söndagens aktiviteter.. orkade ju inte skriva igår då jag kom hem *gäsp*
Men iaf... som vanligt tog inte Warroo hänsyn till att det va helg å dessutom SÖNDAG hua...  
Sleepy
Upp å drack mitt kaffe sedan tog jag hundarna för att gå en promenad och släppa dom i inhängnaden på skolan... Bestämmde mej i sista sek innan jag gick ut att jag måste ju lägga ett spår i dag med... sagt å gjort la ett spår på ca 20 m å han va så duktig... kändes lite som han gick på synen men han andvände ju näsan  Nose oxå såklart... men nästa gång ska jag lägga godis i vartannat fotsteg lr vart 3e...
Släppte sedan dom så dom fick springa lite... sen hem å mat... kl 12 mötte jag upp Anna å Tina på parkeringen hoppade in i bilen för att åka upp till neste å gå en promemad Walking The Dog Male för att sedan åka med Anna för att kolla då hon tävlade... Å som ni läst så vann hon heeeeeela kittet hihi...


Väl hemma kl 21 ca så dog jag och Warroo på soffan zzzzzz


********************************************Måndag**************************************************************
 I dag kom Mamma och plockade upp mej och Warroo så jag kunde hjälpa henne med handlingen för min Farmor... Knata runt lite på torget med Warroo medans vi ändå vart där...  Dog 2 .
Väl hemma va det dax för middags lagning... Gryta med ris och en smaskig sallad till *mums*
Sen blev det en rejäl däckning på soffan i 3 timmar... kl 17:45 ringde anna å väckte mej vi skulle träffas kl 18 för en promenad... *pust* tur att hon ringde.. upp i en jädra fart å ut för att möta henne..
Så nuuu ska vi lägga oss på soffan å kolla Big Brother
Hej svejs







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback