Lite måndag å tisdag

Hejsan...
I måndags blev det bara en långpromenad med lilleman... vi gick ner till torget och strosade där i ca en timme.. sen knatade vi hem.. värmen va ju olidlig så vi tog det relativt lugnt...
Men i går tisdag så kom Anna & Tina hit redan kl 10 på morgonen.. så vi begav oss ut på en promenix.. Gott tänkte jag att det är relativt tidigt så hinner det ju inte bli så varmt... vi knatade på och hundarna lekte med varandra... en bit in på promenaden ville anna se hur det gått för mej och warroo med träningen.. shit tänkte jag å kände hur jag fick en liten knut i magen haha... Jag blev lite nervig då Anna är en mkt rak och ärlig människa vilket jag uppskattar men för stunden kan kritiken om den e dålig kännas jobbig men efter en stund brukar man smälta den och faktiskt se den positiv hihi.. men iaf... ok sa jag gooo 4 it!!
Satte min hund brevid mej och körde lite frittfölj... Warroo gick som han brukar vilket jag tycker brukar vara mkt bra.. men man brukar ju bli lite blind i träningen om man tränar mkt själv... efter friaföljet  körde jag lite liggande undergång vilket även det funkade bra... Anna stod å snacka i sin mobil undertiden så jag tänkte attans nu kommer jag få göra om allt då hon kankse inte kollat på oss... men ack jag bedrog mej.. när samtalet va avslutat så överöste hon mej med beröm aa faktiskt så kände jag att mina tårar va på väg så glad blev jag.. jippie... låter som att Anna e nån häxa mej tro mej det e hon inte... men negativ kritik e alltid jobbigt att få.. ,men så vart ju inte fallet denna gång då... hihi.. efter detta så bad jag om att vi faktiskt skulle lägga en plats... första gången warroo skulle ligga plats med en annan hund...*nervös* som jag blev så la jag min hund och gick ca 3-4a meter i från honom... hunden låg stenhårt.. jag å anna stod å lös pratade  och efter en stund ca 2 min så tog warroo en liet kryp framåt inte mkt men lite.. så jag la om han och lämnade igen.. lät han ligga i ca 30 sek... *suck* va dum jag va att jag inte tänkte på tiden innan han kröp.. men men han fick massa berömm och lek... redig kille... hihi min special träning jag grejjar med när vi e själva har verkligen gett resultat på platsen.. tror banneme att min hund kommer att ligga bergis på platsen... *hoppas*...
Efter detta så fortsatte vi vår promenix... och jag lovar nu stod solen som högst på himlen... shit va varmt det va nu.. svetten bara lacka på mej. hmm tror jag e i klimateriet lr nått haha nej då.. skojja bara... efter promenixen drog vi till huvudröds där jag köpte ett nytt koppel samt levergodis och en mega stort ben till lilleman... sen bar det av hem till Anna för att hämta lite papper jag skulle ha ang lägret som hon varit så snäll och skrivit ut till mej *tack*
när vi kom hem så va Warroo helt slut och faktiskt jag oxå.. svettig och trött... men inget latande för mej inte nej nej... satte igång å städade lite sen stack jag iväg och storhandlade.. warroo fick vara hemma och gotta sej med sitt ben och sova lite...
På kvällen ringde sandie och sa att jobbet ev va mitt jippie... har ev fått jobb som personlig ass igen...får reda på det i dag ons... så snälla håll tummarna..
Nä nu skall jag ta å ge mej ut på en långis me warroo *tittar ut* nepp ingen sol ennu.. vet ju att det ska bli upp till 30grader i dag så.. ska passa på att träna lite me..
Ha en underbar dag alla...
på återseende... Tjing Tjing

Kommentarer
Postat av: Malin

Hoppas du får jobbet, lycka till!

Postat av: Christina & Busligan

Håller tummarna för att jobbet blir ditt! Vi ses snart!

2006-07-26 @ 10:57:57
URL: http://www.busligan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback