Bus och fritt följ (lördag) / söndag

Hej å hå...

Lördagens bravader då...
Dagen började med storstädning.. *suck* men men det e sånt som måste göras det med...
Efter städningen tog jag och Warroo oss i kragen och begav oss ut...Han hade mkt tydligt visat att han vart trött på mitt städande genom att iderligen jaga kattungen fram o tillbaka.. vilket inte katten misstyckte men där i mot kattmamman Moggis .. hon vart inte så glad för detta.. hmm och inte jag heller... men dom e så söta och titta på de 5 första minutrarna.. dom är bästisar Warroo å pisse bebisen.. *suck* måtte det frinnas nån som vill ha han den lille kattungen... som nu är 8,5 veckor... jaja får se det kanske dyker upp en som jag känner skulle passa den lille krabaten..
Frå¨n detta till mej och warroo nu då..
Iaf så gick vi ner till kristinedals plan för att träna lite då ja... det gick lysande som vanligt...körde även lite inkallningar... *suck* 2a inkallningan blev dock pannkaka av... warroo då som äääälskar barn.. fick syn på mitt i springandet mot mej ett helt gäng cycklandeoch tjoande barn... vilken givetvis vart mer intressant en mej.. tjoho.. iiilfart mot barnen.. wiiiieeeee kom an kids lets play tyckte han... men iNTE jag... men barnen misstyckte inte dom heller.. ååå lilla söta hunden... Jag tjoade å betedde mej som en clown längre bort.. men icke... inte ens en tendens till att komma... hallå matte kolla massa roliga barn som jag kan pussa på... *hihi* nej nej.. Till slut så tröttnade jag... HEEEEEEJ DÅÅÅÅÅ  tjoade jag.. vilket jag vet att han hatar att jag säger... sen satte jag fart.. sprang bort från hunden som snabbt fick sagt adjoss polers.. matte drar... i en iiilfart kom lilleman springandes mot mej och berömmet haglade från mej.. braaa killen.. smått irriterad klappade jag om han och d5rog fram bollen som ett extra berömm... sen satte jag han vid min sida igen för att göra en lyckad inkallning och barnen stod kvar och tittade spännt .. Kallade in warroo som kom som ett skott och satte sej fot.. redig kille... lekte massor me bollen och berömmde han massor!! *stolt*
Efter träningen tog vi en go promenix sen hem å latade oss...

I dag är det söndag och morsdag.. Grattis lilla mamma på morsdag...
KL 12:05 sklall jag å warroo ta bussen hem till min lilla mamma och pappa för att äta en god middag.. och warroo skall få busa med deras hund Moa...

Ha en underbar dag alla...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback