Grattis AnnaPanna

Grattis På din födelsedag..hurra hurra hurra... kram till dej från oss..
Gratta henne ni me hehe http://hem.passagen.se/bc-tina/index.htm

*******************************skriver mer om dagen i kväll om jag hinner *hihi***************************
Hej igen...
Ja nu va det dax att skriva lite om dagen då...
*suck* suttit framför denna datan nästan hela dagen.. betalat räkningar och letat efter nån film om vallning med kelpie.. det e ju bara Boder collie hela tiden *snyft* hallå kelpie då..
Kl 17 kom hundvakten sandie och hunden Disel hit för att vi skulle ut på en promenad.. men vi satte oss ner och tog en kaffe innan.. precis då vi skulle gå ringde Anna och ville gå med... Bra då ska hon få kolla på träningen me Warroo i dag sa jag te henne... *torka svetten i pannan*
Sagt och gjort kl 18 möttes vi utanför på parkeringen... gick upp till neste och först fick alla 3 hundarna rejsa av sej...Sen va det dax... Satte lilleman vid min sida... och bad Anna att hon skulle ropa lite för mej... jag kan säga att hunden gick som en potta skiiiit.. hahaha... jag MÅSTE träna mer med Anna... hunden älskar henne och tina... ja men det e la klart att han gör det me mej me.. men eftersom att vi inte hinner med att träffa Anna med hund så ofta så blir det ju extra kul för han att dom är med... men men jag gav mej inte jag skulle ha iaf två steg som vart lyckade.. och skam den som ger sej... tre steg sen vart jag nöjd...
Massa berömm och lek efter åt.. Som Anna senare sa att jag får gå tillbaka i träningen ett par gånger då hon är med helt enkelt... sant .. han e ju bara en bebis... hihi
Så på fredag skall jag träna med henne igen... *längtar*
Det e så bra me henne för hon skäller på mej då det e befogat och jag tar åt mej 5 min efter åt.. men hugger i mot till en början.. Måste lära mej att inte göra det. för hon blir så lack på mej haha.. men tack Anna för att du är så rak och ärlig.. du vet att jag tar åt mej hihi...
Efter träningen tittade jag på när Anna körde tina lite.. En tina som kan gå ett fritt följ baklänges kan jag säga va skit kul att se.. den kontakten dom har är gudomlig... Öva öva öva.. jag ska oxå ha det snart.. jag har en kontakt men den ska finslipas lite bara...
Efter hennes träning så traskade vi vidare på vår promenix.. holms gård..
så ja...
Ha en go kväll alla...

Kommentarer
Postat av: Anna

Hahahaha tack gumman!! Du e rolig du!!

Postat av: Anna

Jag säger ju bara det för att det ska bli bra, vettu!!

2006-05-31 @ 23:31:41
URL: http://hem.passagen.se/bc-tina/index.htm
Postat av: anfia

hehe jag veeeeeeet.. haha

2006-06-01 @ 06:38:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback