källar gångar

Heeeej...
I går tisdag bestämmde jag mej för att viga min dag till att miljö träna lilleman...
Gick först ut och körde uppletande vilket gick mycket bra... sen så körde vi lite lydnad... små pillade lite me ställandet i går faktiskt.. lika bra att börja med det nu med tycker jag allt...
Jag tycker att det gick jätte bra...
Efter träningen så begav vi oss ut på upptäckfärd... miljö träning stod nu på schemat då ja... källar gångar fick det bli...
In i en trappuppgång och ner i källaren... *phu* mörkt va de...först gick vi i koppel i den mörka gången och det funkade bra... sen va det dax att släppa bandet  mellan oss å gå på tu man hand...vilket funkade kanon bra det me... sen tände jag lampan och avslutade med att kasta bollen och leka å kampa massor...
Måste säga att han är enormt bra i alla milöer.. han bryr sej inte ett dugg...
Så där ja... det va tisdagens bravader de ja... nu är det dax att städa och tvätta.. sen ska jag och Warroo ta å gå ett spår.. ha en underbar dag alla.

Kommentarer
Postat av: Christina & Busligan

Härligt att han verkar vara så miljöstark lille Warroo!
Ha det bra!

Postat av: Christina igen

Tänkte bara berätta att brorsan Wakool debuterat i utställningsringen och vilken debut - BIS-R valp! Hurra! Modiga och snygga!

2006-05-25 @ 22:29:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback