Musse har flyttat *snyft*

Hej hej...Torsdags info...
Dagen började med att jag och Warroo begav oss till jobbet kl 07:30... Idag hade han inte lika kul på jobbet då vi jobbar dagtid så kan han inte springa runt så mkt fritt.. för alla andra hundarna går ut på promenader me praktikanterna som finns där dagtid.
Så lille man fick sitta i sin hundgård med 2 goa hundben och titta.
Men han miss tyckte inte han va så nöjd så :)
Dagen hade ett strålande väder och det va jätte varmt... *svettigt*
Vi grejjade och donade så att ute möblerna kom på plats och gjorde fint lite här och var... så när det va dax för lunch satt vi oss me vår man och åt i det strålande vädret i solen.. daem vad solen brännde i ansiktet och på armarna... hoppas nu vädret håller i sej så sjön som ligger några hundra meter från jobbet värms upp fort så man kan gå upp och bada med Warroo och de andra hundarna. *längtar*
Mot arbetstidens slut tog jag ut lilleman så han fick rejsa av sej lite samt att vi tränade lite granna... *redig kille*
Väl hemma från jobbet fick jag ta tag i det tragiska... min lille musse... hade underdagen tagit beslutet att placera om han till en väns mamma som bor på landet med en stoooor trädgård... va tvungen att ta detta svåra beslut då grannarna klagat att Musse står å skäller då jag inte är hemma... och ta me han till jobbet va lönlöst för han verkligen hatar att vara där.. vet inte varför men det e inte hans grej helt enkelt... sagt och gjort... vid 17 snåret kom dom och hämtade min lille "kovven" fy katten va jobbigt detta va... när dom försvann bort med han i bilen bröt jag i hop totalt...Min älskade hund... men jag vet att han får det bra där han får bo nu.. han kan springa ut å in som han vill å skälla å leva loppan :)
Men det är fruktansvärt jobbigt ändå... jag vet oxå att jag får träffa han då jag vill dom bor ju bara en mil i från mej...Älskar dej musse du kommer alltid vara min älskade "Kovven" mammas darling...
I dag fredag när jag skriver så har jag inte märkt någon saknad från Warroos sida... tvärtom... han leker me kattungarna och passar sej för deras mamma som en bit där i från leker vakande polis.. hehe...
Nä gott folk.. nu ska jag ta Warroo på en härlig morgon promenix innan det blir allt för hett ute...
Ha en underbar dag alla...
Tack Ewa för att Musse får bo hos dej...Musse

Kommentarer
Postat av: Christina & Busligan

Starkt av dig att tänka på Musses bästa!

Postat av: Maria

Hej!
Du skall inte till Karlstad på lördag?
Tänkte att vi kanske kunde samåka i så fall?
Mvh Maria & Lissie

2006-05-08 @ 21:25:05
URL: http://lissie.se
Postat av: Maria

Hej!
Ni skall inte till Karlstad på lördag?
Isåfall kanske vi kunde samåka?

Ha det gott!

Maria & Lissie

2006-05-08 @ 21:30:45
Postat av: Maria

Hej!
Har du planer på att åka på kennelträffen på lördag? Då kanske du vill samåka?

Mvh Maria & Lissie

2006-05-09 @ 17:21:01
Postat av: Maria

Åh, herregud så många meddelande det blev! Man kan ju lätt tro att jag är hysterisk ;)
Jag försökte skriva här igår två gånger men då syntes inget på min dator. Nu verkar det som om alla meddelandena trillade in på en gång. Skumt!
Ha det gott!
/Maria

2006-05-09 @ 17:22:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback