sömnlös

Klockan är 00.41 när jag sitter här...
I går då va jag och Åse på Ullared.. oj oj.. asså.. folk e ju helt otroligt dumma asså...
De tar ingen som helst hänsyn till andra.. bara dom kommer fram å får jusst det klädersoplagger på galgen till höger om jackan... haha typ så va det där...
Men fick handlat en del trots allt...
Warroo fick oxå lite saker.. leksaker han älskar ju pipleksaker så det köpte jag samt några ben.. och så fick han 2 st reflex typ tjänstetecke typ.. fasst mindre då... jätte fina iaf...

Till mej och sonen blev det en hel del byxor och annat.. allt e ju snuskigt billigt där så...

Då vi varit där sen kl 8.45 va vi bra trötta kl 13.15 då vi bestämmde oss för att dra hem...
Min rygg kändes som att den skulle gå av på mitten... resultat blev dock att jag sitter här för jag inte kan sova..men blir väl snart så trött att jag somnar här hahaha...

Iaf,,, i torsdags kom Anna för att hämta Warroo... då jag skulle vara borta hela fredagen...
Men Anna med familj ville ha han ända tills i går måndag... så jag har varit inne i stan (gbg) från lördagen till i går... gott att va hemifrån i bland...
Men det va gott att komma hem oxå.. saknade ju tyrannen.. vid 18.30 kom anna å lämnade han.. min lille goa  hund... å nu ligger han helt utslagen i min säng och sten sover...*suckar* mocklis han..
Men jag ska faktiskt ta å gå in för att försöka sova nu...

Så Tack Åse för en underbar dag...
Tack Anna med Tha familja för att ni passa Warroo...

Kram å godnatt
Här är lite bilder som togs av maria från kennel lägret.. tycker dom e så fina dessa på Warroo :)
45109-88sommaren 0645109-87

Kommentarer
Postat av: Anna

Trist mede ont i ryggen. Hoppas du mår bättre! Tack för lånet av vovven, det var bara trevligt och de kommer ju så bra överens! tina var dessvärre inte alls trött, men så mår hon ju förträffligt nu oxå!!
Ha det gott
Anna

Postat av: Christin (sidekick till Wakool)

Men hörru! Visst ska du vänstervarva NÅGON gång med snyggo-Warroo iallafall?

Nej, ärligt talat är väl utställningsbiten det jag är minst intresserad av också. Fast....det är okey att envisas med några utställningar tills dess domarna fattat vad snygg hund man har och ger dem det de är värda. ;))

Hoppas att ryggen rättat till sig vid det här laget?! Krama Warroo från oss!

2006-11-28 @ 22:04:37
Postat av: Christina & Busligan

Hallå där... jo visst har jag fått dina mail, eller rättare sagt jag har fått mail från dig som jag besvarat.... har du inte fått mina svar?!!?

2006-12-01 @ 09:31:48
URL: http://www.busligan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback