uppdatering från i går kväll

Hej å hå...
Då åkte man på ytterligare en promenix me Anna i går kväll..
Efter promenixen körde vi uppletande.. 4 saker las ut till Warroo med efter 3 så nöjde jag mej faktiskt.. för han e ju så redig nu.. han har ju hittat sin lilla nos.. älskade hund aj löööv u.
Så Tinan fick ut och leta efter den sista...
Efter detta så fick dom leka lite.. samt att anna tränade lite lyd me tinan... jag stod över det kastet för jag kände att jag orkade inte och hunden såg inte speciellt pigg ut på det heller...

Så..
I dag kl 10 e det dax för morron promenixen.. ska köra en korridor oxå.. tessan ska me ut så hon får så snäll va me å valla.. ska se om hennes hund oxå har nån nos haha...
bye

image168

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback