Träning med Annapanna och dogs

Japp då har man visat upp sin träning med warroo för Anna i dag..
Å shit va beröm jag fick jag bugar och tackar hihi...
vi körde igenom hela apellen i dag... lite ska det slipas på ja.. men det ser ju förbannat bra ut som anna uttryckte det...
här kommer lite kort..
image316
image317
image318
Anna va iaf fotograf...
här kommer lite bilder när loversarna busar...
image319
image320
image321
image322
haha kolla dregglet hahahahahaha...

Å nu e vi hemma å här ligger warroo heeeeeeeeelt utslagen
image323
så där ja..
tack annapanna för i dag.. underbart att se Tinan så pigg igen :D

I kväll ska jag hjälpa sandra med hunden Benzo.. så nog kommer warroo oxå få träna lite granna...
må gött alla

Kommentarer
Postat av: Annapannan

I´m proud over you, gumman!! Forsätt i samma stil, så blir ni livsfarliga!! :) Tina hälsade att det var skitkul att ligga plats en halvtimma :/ *s* Jag snor lite kort sen!!

2007-09-06 @ 13:27:11
Postat av: Christina

Du är utmanad Anfia!! Se min blogg!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback