kennel träff

I söndags bar det i väg till karlsta till uppfödaren..
DÄr spårade vi å tränade lydnad och samtalade å fikade.. hade verkligen jätte trevligt.
Tack Tommy för hjälpen i spåret.. :)
Det va verkligen jätte trevligt och roligt att träffa de som va där. :)
Tack maria för en trevlig resa oxå :) :)

Och varmt tack till Christina och Janne :)

här kommer lite foton... hmm jag e då ingen super fotograf precis hahaha

eåa<ol´+8



I dag skall jag å Annapanna ta en härlig promenix i solen me vovvarna.. sen skall vi göra marknaden osäker hehe...
ha en underbar dag alla...

((hilde jag åker te oslo den 6 april så veckan där på ringer jag dej ))



Här e lite våriga kort på dagens promenix me hundarna å annapanna.. tack anna för en trevlig dag :)

ngfyuikdp

Kommentarer
Postat av: Jenny

Verkligen kul att ses! ...och det är inget fel på dina bilder! Fina tycker jag. Janne blev huvudlös på en men lite svinn får man räkna med *skratt*

Postat av: Anna

Najs idag gumman!!

2008-04-01 @ 20:50:27
Postat av: Hilde & gutta

Ja så gøy da kan vi trene litt;)

2008-04-04 @ 02:18:13
Postat av: Gun

Hej! Kul att träffa er hos Busligan! Han har växt upp till en stilig kille Warroo!!
Kul med alla bilder! Ha de gött, vi kanske ses igen till sommarn på lägret!
Gun Brasse o Jappie

2008-04-04 @ 17:44:38
URL: http://www.torpie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback