bebisar samt GRATTIS

Lite lika e dom allt..
Iof så e warroo 5 -6 veckor på bilden och Lillan 9v..


Nu e dom iaf super lika..

Hua lillan har varit magsjuk natten till i går så jag va uppe några ggr på natten kan man säga.. torkade skit och spy omvartannat...
Sen underdagen måde hon kalas bra.. och senare på kvällen så fick hon diaree igen :(.
Men i natt har det varit lugnt iaf ((peppar peppar)).
Kanske beror "magsjukan" på snusen hon hade hittat ( jag har sagt te hene att ska hon snusa så får hon snusa kram snus inte portion det e för veklingar ;) ))
Skämt å sido jag hann iaf bänt upp munnen på henne innan hon svalt den.. lilla skit råttan :)
Så en dag som denna kommer bli lugn.. ska bli intressant å se va hon tycker om det.. för hon har energi för en helarme och dess släkt och vänner haha..
Warroo han gillar bara läget.. mmm mysa me mammi en heldag...i soffan.. han älskar de :)
Men sorry min älskade tyrann.. jag ska storstäda hela dagen..


Stort GRATTIS till Mickis och Mike som blev mamma och pappa i går Torsdag 11/9 kl 16;14 till en liten flicka som skall heta Jovanna. Massa grattis till er





Anna,,, styrka energi och alla världens kramar till dej.. ajm here 4 u glöm aldrig det  !

Kommentarer
Postat av: anna

Thnx gumman, det betyder såå mycket!!

2008-09-13 @ 00:48:29
Postat av: Therese

massa söta bilder och fint skrivit!



dags att träffa den lilla snart hon bara växer juhh =)



kramen

Postat av: Anna

Jajamen vi kör väl vid typ 11

2008-09-19 @ 17:57:38
Postat av: Anna

hämtar vettu och tomten var på plats i torsdags men kommer igen på måndag ;)

2008-09-20 @ 11:15:34
URL: http://bc-tina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback