Endast lillan hemma

Ja Warroo e fortfarande kvar hos min mobbro & moster..
Även att det nu visa sej att min lilla Råttunge Lillan INTE löper utan Warroo e litta överkänslig så ville dom ha kvar Warroo ett tag hos sej, inte mej i mot för Lillan behöver lära sej att klara upp sina problem utan Farsan ute och även inne.. så detta e bara nyttigt för mina juveler.
Warroo har det GULD där han e nu.. han blir sååå bortskämmd hua... men det e han värd min älskade Tyrann...
Saknar han massa.

I fredags kom min gubbe hem från arbetet i norge och ska väl va hemma en vecka lr 2?
Och i går va han såååå söt...

aaa jag fick rosor.. min prins älskar dej <3


I fredags kom Lillans Tjänstetäcke me posten

Som är sytt av...
http://www.lerlycke.net/carinasbrodyr/index.html
fint va?


I veckan va Adrian här och hans nu mera favvo sak här e min orbytreck
hahahaha jag lovar det går undan när han får fart på den




hehehehe...


Efter orby treck passet satt det gött me en isglass :)
Som lillan gärna me ville smaka på som syns på bilden hahaha


Och det e klart att hon fick smaka :)


I dag gick jag å lillan e go promenix sen släppte jag henne på dagis...
och till sin lycka kom det 2 barn och lekte me henne me :)



Det va allt för i dag...
ha en fortsatt go söndag...

Kommentarer
Postat av: WARROO

Jag blir inte alls borskämd. Jag blir bara belönad när jag varit duktig och det är jag jämt här. och om du bara visste vad roligt jag o mobror har uppe i brattås skogen. får springa jättelångt och slippa bli inkallad hela tiden. skitkul hi hi hi.dricka vatten i bäcken va gott men fy va kallt.snyggt täcke till min dotter du skaffat. nä nu skall jag lägga mig i soffan och slappa med mobror. natti natt hälsa. kram från oss i kållered.

2009-01-18 @ 22:06:10
Postat av: Anna

Fredag?

Postat av: Anna

Du är utmanad kolla min sida ;P

2009-02-11 @ 23:18:57
URL: http://bc-tina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback